Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

Aλλάζει η νομοθεσια για την καρτοκινητή.



Ο υπουργός Δικαιοσύνης Σωτήρης Χατζηγάκης επανεξετάζει τον νόμο που αφορά την ελεύθερη και ανώνυμη αγορά καρτών κινητής τηλεφωνίας , από τα περίπτερα και από άλλους χώρους.

Αφορμή στάθηκε η καταγγελία του βουλευτή της ΝΔ Χρήστου Μαρκογιαννάκη ότι δέχεται απειλητικά τηλεφωνήματα χωρίς να είναι δυνατόν να εντοπιστούν οι δράστες.

Και ρωτώ με την σειρά μου.

Ποιος θα προστατέψει εμένα από τις διαφημιστικές εταιρείες και από τις τράπεζες που με καλούν και με αναφωνούν με το όνομά μου και θέλουν να μου πουλήσουν τα μύρια όσα?

Ποιος θα με προστατέψει από τις δεκάδες εταιρείες παροχής τηλεφωνικού καταλόγου.

Ποιος με διασφαλίζει ότι το νούμερο μου δεν θα βρεθεί στις λίστες τηλεφωνικών καταλόγων παρά την θέλησή μου?

Ε ρε γλέντια στις εταιρείες τηλεφωνικών καταλόγων.
Τι κελεπούρι τους έτυχε με νομοθετική ρύθμιση.
Λαμπάδες θα ανάψουν στον υπουργό.

Καλά είχα βρει την ησυχία μου με το καρτοκινητό μου.
Το είχαν μόνο γνωστοί ,συγγενείς και φίλοι.

1 σχόλιο:

pipidakos είπε...

έτσι ακριβώς ειναι.κι εμένα με παίρουν τηλέφωνο απο τράπεζες, κάποιοι άσχετοι στο παλιό μου νούμερο. κι εγώ οταν παίρνω κάπου με αποκαλούν με το όνομά μου! ουδέν κρυπτόν υπο το ήλιον!!
pipidakos.blogspot.com