Κυριακή 25 Μαΐου 2008

γιατι δεν στελναμε τους ....ANEMOS


Ο Zeljko Joksimovic, οικοδεσπότης της Eurovision στο Βελιγράδι είναι συνθέτης του τραγουδιού της σερβικής συμμετοχής, και η Jelena Tomasevic, ερμηνεύτρια του τραγουδιού “Oro” τους στίχους του οποίου έγραψε η Κατερίνα Νιτσοπούλου των ANEMOS. (στιχουργός του σερβικου είναι ο Ντέγιαν Ιβάνοβιτς )
Το RTS (το κρατικό κανάλι της Σερβίας) έκανε ανάθεση στο ελληνικό γκρουπ ANEMOS
Όλη η παραγωγή του σέρβικου τραγουδιού καθώς και η ηχογράφηση αυτού και του αντίστοιχου ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ , ΙΣΠΑΝΙΚΟΥ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΚΟΥ νομιζω οτι έγιναν σε ελληνικό στούντιο.

Παραθέτω τους ελληνικούς στίχους

Πότε ουρανέ,
πες μου πότε θα έρθει να με βρει
η αγάπη μέσα απ’ την αυγή
Το σκοτάδι πότε θα χαθεί
με ένα χάδι έλα πιο κοντά
Ουρανέ μου άνοιξα φτερά
Χάθηκα εδώ μες το ψέμα δωσ’ μου εσύ ζωή
με ένα βλέμμα μέσα στο χορό
της καρδιάς σου μέσα στα κρυφά όνειρα σου
έλα πιο κοντά
Να έρθει ξανά αχ ουρανέ
η αγάπη μου κοντά
Να έρθει ξανά,
αχ ουρανέ έλα αγάπη μου κοντά.

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ JELENA ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ




Δεν υπάρχουν σχόλια: