Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

Λ.Ε.Α όπως ΛΕΧΡΙΤΕΣ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙΤΕ



Το προσωπικό καθήκον κάθε Έλληνα οδηγού καθώς και οι υποχρεώσεις του που απορρέουν από το ΚΟΚ πολλές φορές δεν συνάδουν με τους Ελληνικούς δρόμους και την Ελληνική πολιτεία.

Πριν από μερικά χρόνια βρισκόμουν σε μια χώρα του εξωτερικού (αυτές που της λέμε τριτοκοσμικές).

Καθώς βρισκόμουν στον πιο πολυσύχναστο δρόμο μέσα στην πόλη και οδηγούσα, άκουσα σειρήνα ,και ασυναίσθητα έκανα δεξιά για να περάσει….

Αντιλαμβάνομαι ότι κανένας άλλος οδηγός δεν έκανε το ίδιο με μένα και απόρησα.
Ξαφνικά συνειδητοποιώ ότι εγώ είμαι αυτός που παρεμποδίζω το ασθενοφόρο να περάσει καθώς εχω μπει στη ΛΕΑ!!!!!!(Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης).

Αφού καταφέρνω τελικα να του δώσω προτεραιότητα με προσπερνά και σταματά στα 50 μέτρα μπροστά μου.

Ανοίγουν οι πίσω πόρτες και βγαίνουν προς έκπληξη μου 2 άντρες και 2 γυναίκες αστυνομικοί.

Με πλησιάζουν και μετά από τις πρώτες διατυπώσεις μου εξηγούν ότι θα πρέπει να σέβομαι την ΛΕΑ και ότι θα έπρεπε να το γνωρίζω αυτό ,καθότι προέρχομαι από μια «πολιτισμένη χώρα με παιδεία και κουλτούρα».

Μου αναφέρουν ότι ο ρόλος του συγκεκριμένου ασθενοφόρου δεν είναι υγειονομικού χαρακτήρα, αλλα ούτε και κάποια παγίδα της αστυνομίας κατασταλτικού ή εισπρακτικού χαρακτήρα.

Απλά πρόκειται για ένα πρόγραμμα του Υπουργείου Συγκοινωνιών σε συνεργασία με το Κρατικό Πανεπιστήμιο ,και αφορά μόνο την καταγραφή των χρόνων που απαιτούνται για την μεταφορά ασθενών, και την ενημέρωση των πολιτών για την σωστή οδική συμπεριφορά τους απέναντι σε οχήματα άμεσης ανάγκης.

Μένω κάγκελο ο Χριστιανός!!!

Αυτή η Τριτοκοσμική Χώρα παρότι δεν έχει δρόμους διπλής κατεύθυνση μεγαλύτερες από 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση ΕΧΕΙ ΛΕΑ!!!!!
Και πράγματι έτσι είναι.
Κανένα αυτοκίνητο δεν παρκάρει δεξιά μέσα στην πόλη όταν ο δρόμος έχει μόνο 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση.

Φεύγοντας οι αστυνομικοί και μετά από τις ευχές τους για καλή διαμονή στην χώρα τους και καλή επιστροφή στην ΕΛΛΑΔΑ, βγάζουν ένα μπλοκάκι με κουπόνια και μου ζήτησαν να κάνω μια οικονομική δωρεά υπέρ του προγράμματος.

Έβγαλα και τους έδωσα 50 δολάρια για το πρόγραμμα και το μυαλό του καχύποπτου σε όλα Ελληνάρα σκέφτηκε «Κοίτα να δεις πως τα παίρνουν με το γάντι πατώντας στο φιλότιμο από ανυποψίαστους τουρίστες »
Γύρισα στην Ελλάδα και το ξέχασα.

Πριν από ένα περίπου μήνα έλαβα ένα γράμμα στο σπίτι μου από την Αλλοδαπή.

Ηταν από ένα ίδρυμα αποκατάστασης παραπληγικών ασθενών από υπό-οξυγόνωση εγκεφάλου ,λόγο καθυστέρησης του ασθενοφόρου να φτάσει στον χώρο του ατυχήματος.

Η πρόεδρος του ιδρύματος, η οποία ηταν παρεμπίπτοντος ένα από τα ΑΤΥΧΑ ΘΥΜΑΤΑ παραπληγίας λόγο καθυστέρησης ενός ασθενοφόρου,, με ευχαριστούσε για την δωρεά που είχα κάνει πριν από χρόνια στο πρόγραμμα οδικής συμπεριφοράς ,και με καλούσαν στα εγκαίνια του θεραπευτηρίου που έφτιαξαν καθώς θα παραβρίσκονταν και άλλοι δωρητές του προγράμματος.
Την ιστορία αυτή την αφιερώνω στους συνειδητούς Πολίτες αυτού του τόπου που θέλουν να ανοίξουν τα αφτιά τους στις σειρήνες των οχημάτων άμεσης ανάγκης αλλα ζουν σε μια ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΧΩΡΑ μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης που δεν έχει ΛΕΑ μέσα στην πόλη.

Όσο για τους υπόλοιπους ΚΑΦΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ, (συμπεριλαμβανομένης και της αφεντομουτσουνάρας μου) ,ας αναρωτηθούμε μήπως πρέπει να μετακομίσουμε σε μια Τριτοκοσμική Χώρα.


Παραδίδονται μαθήματα .


Δεν υπάρχουν σχόλια: